piątek, 16 listopada 2012

Wyróżnienie i pytania



Bardzo dziękuję Asi i Wojtkowi z Siedliska pod Lipami za to piękne wyróżnienie. 

Wraz z wyróżnieniem dostałam 11 pytań na które z spieszę z odpowiedzią oraz prośbę o wytypowanie kolejnych 11 blogów. Z pierwszym jakoś się uporam z drugim mam zawsze problem ;) bo wszystkie blogi które są na mojej liście są fajne, ładne, interesujące i pisane z pasji... no i jak tu wybrać jeden? Trudne to bardzo...lista powstała i jest poniżej .
Z racji że do części pytań mogę dołączyć zdjęcia toteż by urozmaicić, dorzuciłam kilka ;)

A tym czasem pytania od Asi

1. Kot, czy pies i dlaczego?
Najłatwiej mi na nie odpowiedzieć tak:


I chyba teraz wszystko jasne ;)
A jak pies to najlepiej taki koci ;) z charakterem i trochę niezależny...pies wyzwanie...dlatego Cane Corso.
Ale taki psiak, kochający moje pasje ;) np kwiaty...









Jakby komuś było mało takich klimatów to zapraszam tu
http://www.facebook.com/pages/Locura-en-los-Ojos/159144644189361


3. Najbardziej niespodziewanie spełnione marzenie.


Remont mojego domu! to było moje wielkie marzenie z dzieciństwa by uratować to miejsce o którym piszę. Jak ktokolwiek, kiedykolwiek coś starego remontował to wie że to nie jest takie proste i oczywiste....nie wspominając o kosztach.
A co dopiero jak mówiły o 300 letnim modrzewiowym dworku....
Do tej pory jest mnóstwo do zrobienia...ale to że tyle się udało to ciągle nie mogę uwierzyć!

3. Ulubiona książka, taka do której się wraca.


"Mały książę" znam ją wręcz na pamięć. I wcale jej nie traktuję jak książki dla dzieci.

5. Największa pasja?


Psy i ogród. A raczej ogród i zwierzęta ...kolejndość ważności dowolna....no i  podróże.

6. Gdzie spędziłabyś wymarzone wakacje?

Ja już je chyba spędziłam, co więcej są już niemożliwe do powtórzenia bo państwo w którym byłam już nie istnieje. To Nepal ale jeszcze jako królestwo.... powiem szczerze cała Azja jest bardzo interesująca ale ta podróż to było wyzwanie (najbardziej psychiczne) Zaliczyłam ostatnie dni panowania króla a na koniec ewakuacje hotelu i z tego kraju, wojsko na ulicach, protesty. Tego co tam wtedy zobaczyłam nigdy nie zapomnę i nie chodzi tylko o widoki oraz zabytki.
(trochę tych aksamitek o których wspominałam post wcześniej)







7. Czy chciałabyś zamieszkać poza granicami Polski, jeśli tak to gdzie? Pytanie nie dotyczy Oliwki z bloga w stronę Toskanii:-))) No chyba, że zmieniła preferencje co do kraju:-))))Dla niej jest alternatywne: Dlaczego Toskania?

Ja bardzo lubię Polskę, mieszkam tu bardzo świadomie i z chęcią. Mam nadzieję że będzie się rozwijała w dobrym kierunku .... Mamy naprawdę piękny kraj i trochę mało wiary w siebie.
Moim drugim "dobrym obszarem" na mapie jest Francja. Jeśli z jakiegoś powodu nie Polska to na pewno tamte kierunki. Pewnie koneksje rodzinne czynią swoje ale tam czuje się chyba swobodniej niż tu.

8. Jakie filmy lubisz?


Pięknie, malarskie, z dobrą scenografią. Jestem wrażliwa na estetykę w filmie. Czasem ujęcia, klimat i oprawa trochę mnie odciąga od treści.  Wybaczam takiej produkcji więcej ;)

9. Za czym tęsknisz?


Za dzieciństwem, bo miałam beztroskie ;)

10. Czego się boisz?


Chyba najbardziej złych ludzi, zachłannych, tępych, agresywnych, bezdusznych.

11. Dlaczego piszesz bloga?


Już kiedyś wspominałam że po to by zdjęć nie chować na dysku a ogrodu przed światem. 
By pokazać "innym innym" że ogród eko też ma plusy ;) a wielki gigantyczny teren to tyle samo radości co smutków.... bo przecież sporo ludzi marzy o wielkim ogrodzie, trochę nie zdając sobie sprawy z czym to się je ;)



A TERAZ FANFARY!!! DLA WYTYPOWANYCH DO WYRÓŻNIENIA!

1.Ostoja Tupai
2.Samoyed i ja
3.druga strona ogrodu
4. Robię to co lubię. Meble i ......
5. jo-landia - mazurska kraina
6.Ogród i ja
7. bebeluszek (nie)codzienny
8. MASZKA TU MASZKA TAM
9. gdzie ważki mówią dobranoc
10. TrädgårdsTankar
11. Mateus. Historia dozgonnej renowacji.


I TRUDNE PYTANIA ;))))

1. Co byś zrobił/ła gdybyś wygrał 20 mln zł w totka?
2. Czemu piszesz blog? (to chyba ważne pytanie ;) )
3. Jak widzisz zielone poduszki mchów w lesie co myślisz?
4. Ulubiona kawa czarna a może z pianką ;)?
5. Porywają Ciebie marsjanie i w proszą byś wymienił/a im 5 rzeczy charakteryzujących rodzaj ludzki co im mówisz?
6. Osoba z którą marzyłabyś/łbyś się spotkać i porozmawiać.
7. Kraj do jakiego chciałbyś pojechać?
8. Masz do wyboru 3 obrazy, mroczny jesienny pejzaż z początku XXw, pastele przedstawiającą bukiet róż, czy kolorową abstrakcję, który wybierzesz?
9.  Potrawy słodkie czy słone, preferujesz?
10. Kolor który ciebie prześladuje, którego nie lubisz, źle Ci się kojarzy to...
11. Na hasło "tajemniczy ogród" co sobie myślisz?

Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie!
I jeszcze raz dziękuję!

24 komentarze:

  1. :* Mua! Miło mi niezmiernie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi jest bardzo miło czytać toje posty :) Nie ma to jak obdarowywać się przyjemnościami ;)

      Usuń
  2. O matko, dziękuję... i co ja mam teraz zrobić???
    Nigdy się w to nie bawiłam, tylko dziękowałam za wyróżnienia, więc z pewnością zrobię coś nie tak, pokręcę, namieszam, ale spróbuję. Może na pytania odpowiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wyróżnianiu jest fajna metoda na "poznajmy się lepiej"
      chodzi o to by odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez wyróżniającego oraz wytypować kolejnych 11 blogów które cenisz, lubisz, czytasz i tak zabawa trwa. Ale myślę sobie że to miłe....nawet bardzo ;)

      Usuń
  3. Och! dziękuję za wyróżnienie :))) i dziękuję za tak wspaniały post :) tylko kto Tobie dorówna w odpowiadaniu na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdraszczam tego Nepalu!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też sobie zazdroszczę....oj pojechałabym gdzieś daleko....

      Usuń
  5. Thank you for a featuring my blog!
    Have you seen the translator gadget that I have? You can have one too, muck easier to read then!

    I'll look at your photos tomorrow!

    Love from Lillianna

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki serdeczne, bardzo, bardzo mi miło.
    Ale wybaczysz jak na tym podziękowaniu poprzestanę?
    Już dziękowałam wcześniej za wyróżnienia, więc powinnam być konsekwentna, poza tym nie jestem dyspozycyjna a szczególnie mój net, no i nie do końca kumata co z czym i dlaczego.
    Uwielbiam Cię i Ty dobrze o tym wiesz.
    Buziaki na dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć :)
    Pierwsze zdjęcia psów są bardzo kochane :) ale te drugie zapiają dech w piersiach ...wspaniały kolorowy blog :) buziaczki dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psiaki i na żywo są bardzo kochanę choć wiem że sporo ludzi się ich boi ;)
      Zdjęć Nepalu mam mnóstwo, ale wtedy jeszcze nie miałam cyfrowej lustrzanki tylko analogową więc robiłam zdjęcia na kliszy od slajdów i ciężko je wstawić na blog ;)

      Usuń
  8. ... a ja lekko spóźniona, bo trochę zaniedbałam "irysowy ogród", przynajmniej na blogu ... Gorąco dziękuję za to wyróżnienie !!! Ale niespodzianka, cudowna !!! Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moimi ukochanymi kwiatami są irysy więc nie zaniedbuj swojego irysowego bloga!!! Wyróżnienie jest bardzo zasłużone!

      Usuń
  9. Wiedziałam, że będzie ciekawie:-))) Zdjęcia psich mordek mnie zauroczyły po prostu:-)))
    Ściskam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po psie mordulki zapraszam FB (link jest w poście) tam same psiaki w dużych ilościach ;)
      A starałam się by było ciekawie ;) bo w sumie jakoś trzeba ubarwiać tą szarą jesień.

      Usuń
  10. Serdecznie dziękujemy za wyróżnienie i jak zawsze ciekawy post! Miłym zwyczajem przekażemy je dalej :)Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja bardzo dziękuję za miłe słowa! Twoje posty są dla mnie zawsze arcy ciekawe!

      Usuń
  11. A ja z radości zapomniałam podziękować :)
    Ale tak rewelacyjnie jak Ty to chyba nikt nie odpowie.
    Czyta się jednym tchem. Zresztą każdy Twój post to mała perełka :)
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wyróżnienie . Z powodu choroby dopiero dziś dotarłam.Będę się starała odpowiedzieć niebawem. No i koniecznie muszę bloga lepiej pozaać, bo zanosi się na wyjątkowego coś. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie zapraszam do poznawania mojego niesfornego (prawie) dwulatka ;)

    OdpowiedzUsuń